Verzendinformatie

Verzendinformatie

Wanneer je een bestelling plaatst kun je een voorkeur voor de leverdatum aangeven. Wij streven ernaar om op of voor de gewenste leverdatum te leveren. Natuurlijk enkel wanneer dit mogelijk is bij het gekozen product.

 

Leveringsvoorwaarden

Wij hanteren levering na ontvangst van betaling omdat we met gepersonaliseerde producten werken. Bij regelmatige bestellingen is het mogelijk om een debiteurennummer aan te vragen, hiermee kan op rekening worden gekocht.

 

Levertijden

'Wat is jullie levertijd?' is één van de meest gestelde vragen. Het is onmogelijk deze vraag eenduidig te beantwoorden. Zo kan de levertijd afhankelijk zijn van het seizoen, de productieplanning, het bestelmoment, de omvang van de bestelling en uiteraard het betreffende product.

Om stress en teleurstellingen te voorkomen adviseren wij om op tijd te bestellen. Houdt hierbij rekening met een gemiddelde productietijd van circa 10 werkdagen. Zijn de exacte aantallen nog niet duidelijk of is het ontwerp nog niet klaar? Geen probleem. De productie wordt pas in gang gezet nadat het ontwerp is ontvangen, is gecontroleerd en je een akkoord hebt gegeven op de proefdruk. Tot die tijd kunnen aantallen nog gewijzigd worden.

 

Indicatie verzendkosten

De verzendkosten worden gebaseerd op het bestelvolume en het gewicht van de zending. Wil je een indicatie krijgen van de verzendkosten, vraag dan gerust een offerte aan. In de offerte staan de exacte verzendkosten vermeld.

 

Bezorging op meerdere adressen of buiten Nederland

De verzendkosten voor bezorging op meerdere adressen en/of buiten Nederland worden op aanvraag berekend en verwerkt in een offerte. Neem hiervoor contact met ons op. Dan kunnen wij op basis van jouw voorkeuren een offerte opstellen.